niedziela, 23 kwietnia 2017

FLOSLEK Dermo Expert

Kochani,

       Wiem, że na razie opisuje na blogu tylko produkty do twarzy. Jednak postaram się poprawić :) Jednak chce przedstawić Wam wszystko to co wypróbowałam na sobie.  A tym czasem chciałabym dodać swoją opinię na temat produktu FLOSLEK - Odnawiający skórę koncentrat .
Produkt umieszczony jest w buteleczce z ciemnego szkła z pipetką, która pomaga dozować i aplikować koncentrat. Widać stopień zużycia produktu.
      Serum to kupiłam w jednej z drogerii, gdzie oczywiście jest multum kremów itp do wyboru. Producent obiecuje, że koncentrat ten odnowi skórę, a dokładniej głęboko i intensywnie nawilża oraz doskonale ujędrnia i modeluje owal twarzy. Według niego miał nastąpić wzrost nawilżenia skóry twarzy, szyi i dekoltu, zmniejszenie długości zmarszczek oraz wygładzenie skóry. 
      Niestety byłam zawiedziona tym produktem. Dlaczego? Otóż stosowałam go trzy miesiące i nie zauważyłam żadnych zmian oprócz tego, że był dość tłusty jak dla mnie. Moja skóra była tylko minimalnie nawilżona. Nie zredukował drobnych zmarszczek.Stwierdziłam, że szkoda pieniędzy na ten koncentrat. Ale oczywiście na każdego może działać inaczej. To tylko moja opinia :) Czy ktoś z Was stosował ten produkt? Jeśli tak to jakie macie wrażenia?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bawimy się w Banku Millennium

Cześć! Chcesz wygrywać ze mną nagrody? Załóż konto w Banku Millennium, ja już mam i polecam! Kliknij w link poniżej i załóż konto. http...