niedziela, 23 kwietnia 2017

N°1 Vitamin Complex Intensywnie odżywcze serum do twarzy

       Kolejnym produktem jaki chciałam Wam moi Kochani polecić jest N°1 Vitamin Complex - Intensywnie odżywcze serum do twarzy.
      
       Zapewne zastanawiacie się dlaczego polecam ten produkt. Otóż jakieś kilka miesięcy temu zanim jeszcze postanowiłam wypróbować działanie kwasu askorbinowego lewoskrętnego na skórę mojej twarzy natknęłam się na ten produkt w internecie. A 
z racji tego, że jestem osobą, która uwielbia kremy i w ogóle kosmetyki to postanowiłam poszukać informacji na temat tego serum. Znalazłam wiele pozytywnych opinii więc ja także postanowiłam wypróbować. Bo pomyślałam sobie co mi szkodzi :) Przecież kosmetyki są po to, aby ich używać prawda? Od zawsze miałam problemy z cerą. Jak nie trądzik to przebarwienia. Moja skóra nie była dobrze nawilżona co było bardzo widoczne. Dlatego postanowiłam coś z tym zrobić i zaryzykować. 
     
   Produkt przeznaczony dla skóry pozbawionej blasku, która wymaga dużego wsparcia i bardzo kompleksowej ochrony. A do tego zapewnia długotrwałe nawilżenie, zapewnia gładką, jędrną i zregenerowaną skórę oraz pomaga zachować mały i promienny wygląd na dłużej. Tak pisze producent. Czy to prawda? Mogę powiedzieć, że po części tak.


     Jaka jest moja opinia? 
   Mogę powiedzieć, że po części producent miał rację z tym działaniem. Ale wiadomo, że każdy człowiek jest inny i każdy ma inny rodzaj cery. Dlatego na jednych zadziała a na drugich prawie w ogóle. Serum zawiera w sobie kompleks witamin A, E i F co dodatkowo korzystnie wpływa na kondycję skóry. Jaka jest pojemność tego kremu? Jedno opakowanie zawiera 30 ml. Niestety cena jest spora bo aż 259,00 z, ale jest w zupełności wart ceny. Zwłaszcza, że opakowanie starcza na ponad miesiąc albo i dłużej 
(zależy od użytkowania). To idealny sposób na prezent dla bliskiej osoby, dlatego polecam jego zakup. Jak będę miała okazję to na pewno wrócę do niego :) Na dole pod zdjęciem daję link, z którego można kupić produkt.

                          Link do produktu :  http://track.easyprofits.com/7b042

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bawimy się w Banku Millennium

Cześć! Chcesz wygrywać ze mną nagrody? Załóż konto w Banku Millennium, ja już mam i polecam! Kliknij w link poniżej i załóż konto. http...