sobota, 22 kwietnia 2017

Powitanie- wstęp do blogowania

    Cześć,

      Nazywam się Beata. Witam czytelników i czytelniczki bardzo serdecznie na moim blogu:)  Jest mi niezmiernie miło Was powitać. Jest to oczywiście mój pierwszy blog, ale mam nadzieję, że wszystkim się on spodoba i że będziecie mnie dość często odwiedzać:) Z racji tego, iż jest to moja pierwsza notka to chciałabym Wam na początku krótko omówić czego będą dotyczyły moje wpisy


     Głównym tematem jakim chciałabym się zająć jest zdrowie i uroda.Mam nadzieję, że Was również zainteresuje ta tematyka i nie będziecie myśleć, że to kolejny nudny blog o tematyce zdrowia. Będę starała się opisywać różne sposoby na poprawę swojego zdrowia jak i urody. Będę opisywała jakie kremy bądź naturalne składniki działają na poprawę kondycji naszej skóry, co działa oczyszczająco. Dodatkowo jeśli coś będzie godne polecenia będę umieszczała linki do zapoznania się dokładnie z danym produktem. 

    Jeśli ktoś będzie miał jakieś pytania lub sugestie to na pewno wysłucham, doradzę itp. Służę pomocą :) Wpisy będę starała się dodawać często. Tak co ok dwa dni wtorek, czwartek i sobota. No albo częściej. Ale to jeszcze zobaczymy.

    Mam nadzieję, że moje wpisy będą pomocne i ciekawe dla Was. Tymczasem, trzymajcie się. I już teraz zapraszam do kolejnego mojego wpisu. 

 

Pozdrawiam 

Beata 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bawimy się w Banku Millennium

Cześć! Chcesz wygrywać ze mną nagrody? Załóż konto w Banku Millennium, ja już mam i polecam! Kliknij w link poniżej i załóż konto. http...