niedziela, 23 kwietnia 2017

Kwas askorbinowy

Cześć moi drodzy 😃


       Dzisiaj chciałabym opowiedzieć troszkę o kwasie askorbinowym lewoskrętnym. Pewnie nie wszyscy wiedzą ale kwas ten to nic innego jak witamina C. Występuje on w formie białego proszku. Może występować w różnych pojemnościach. Gdzie zatem można go kupić? Ja osobiście szukałam kwasu w  aptekach. Jednak bez skutecznie.  Dopiero udało mi się znaleźć go w sklepie zielarskim. I to też nie dużo bo tylko 90 gram. Jednak miałam to na ok. 3 miesiące więc nie było tak źle. Za taką małą butelkę dałam 23zł.    Więc sami widzicie, że to nie jest jakiś tam duży wydatek.  Gdzie jeszcze można kupić Kwas askorbinowy lewoskrętny? Dużo firm bądź sklepów oferuje sprzedaż tego produktu na swoich stronach w internecie. I często są to duże ilości, no woreczek 1kg. I kosztuje w granicach 40-70 zł. Jednak co jest ważne. Najlepiej kupować od zaufanych ludzi. Którzy mają pozytywną opinię w internecie. Wtedy będziemy mieć pewność, że jest to stu procentowa witamina C, bez dodatku żadnych substancji chemicznych. 

      Kwestię gdzie można dostać kwas już mamy. Teraz jednak warto omówić czym jest Kwas askorbinowy i jakie ma zastosowanie. Na jakie dolegliwości w ogóle on pomaga. Najczęściej przyjmowany jest gdy jesteśmy przeziębieni. Wtedy to dawka zażywanego kwasu askorbinowego powinna być kilka razy większa niż dzienne zapotrzebowanie na tą witaminę. Dlaczego? Podczas choroby drastycznie spada Nam poziom witaminy, dlatego trzeba ją znów uzupełnić. Mimo, że ktoś spożywa codziennie dużą ilość warzyw i owoców to nie jest w stanie dostarczyć organizmowi tak dużą porcję kwasu. Dlatego w tym pomaga kwas w formie białego proszku. 

     Dużo osób zadaje sobie pytanie:  Skąd mam wiedzieć, że mam niedobór witaminy C? Otóż już mówię. Do najczęstszych objawów niedoboru można zaliczyć
  • osłabienie, szybkie męczenie się
  • brak apetytu
  • skłonność do występowania siniaków
  • rozpulchnione i krwawiące dziąsła
  • trudności w gojeniu się ran
  • bóle mięśni i stawów


  • http://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/domowa-apteczka/witamina-c-nie-tylko-na-przeziebienie-wlasciwosci-i-zastosowanie-witam_37271.html
    • osłabienie,
    • brak apetytu,
    • krwawiące dziąsła,
    • trudności w gojeniu się ran,
    • bóle mięśni i stawów.

  • osłabienie, szybkie męczenie się
  • brak apetytu
  • skłonność do występowania siniaków
  • rozpulchnione i krwawiące dziąsła
  • trudności w gojeniu się ran
  • bóle mięśni i stawów


  • http://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/domowa-apteczka/witamina-c-nie-tylko-na-przeziebienie-wlasciwosci-i-zastosowanie-witam_37271.html

    Ja osobiście stosowałam ten kwas askorbinowy lewoskrętny podczas przeziębienia. Dodawałam dwie miarki (2 g) proszku do przegotowanej wody i piłam. Ewentualnie dodawałam go do soku pomarańczowego stuprocentowego. Ale nie tylko go piłam. Również dodaję go trochę do kremu, który używam na dzień. Krem oczywiście musi być bezzapachowy. Stosuję go również jako tonik do przemywania twarzy. Jakie jest moje wrażenie? Stosuję go już około 3 miesiące i muszę Wam powiedzieć, że widzę efekty. Moja skóra jest bardziej nawilżona i rozjaśniona. A jeśli chodzi o spożywanie go podczas przeziębienia to zawsze piję kilkanaście szklanek dziennie. I po dwóch lub trzech dniach objawy typu katar i kaszel odchodzą :)
    Dlatego cóż, polecam każdemu kto często choruje lub dla tych którzy mają dzieci. Kwas askorbinowy można stosować profilaktycznie codziennie, ponieważ nie ma żadnych negatywnych skutków ubocznych.  
    A wy? Czy ktoś z Was miał styczność z Kwasem Askorbinowym lewoskrętnym?


    Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :) 

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Bawimy się w Banku Millennium

    Cześć! Chcesz wygrywać ze mną nagrody? Załóż konto w Banku Millennium, ja już mam i polecam! Kliknij w link poniżej i załóż konto. http...